مهم للغايه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

مهم للغايه

مُساهمة من طرف Strange في الأربعاء سبتمبر 15, 2010 2:40 pm



طلب ركن للمرأه
اطلب من اعضاء مجلس الادارة ان يكون ركن خاص للمرأة كما عرض من قبل من الاستاذ /هيثم جمال واحب ان اوضح ان يتضمن هذا الركن عن للمرأة
فى تربيه الاطفال وانشاء اسرة متكامله ومتعاونه و قسم الميكياج وقسم للازياء والموضه للرجيم وطرق التغذيه السليمه وقسم للاطباق المتنوعه
وارى ان لاتفيد هذة الاقسام بالنسبه للرجال كما قال الاستاذ /البرنس المصرى مع كامل احترامى لرأى حضرتك ولكن انى اعرض هذة الفكرة لان يوجد هذا الركن فى معظم المنتديات ..........واترك هذا الموضوع لاعضاء مجلس الادارة من اجل تقدم منتدانا


Strange
عضو فعال
عضو فعال

رقم العضوية : 282
عدد المساهمات : 246
المهارة : 3504
تاريخ التسجيل : 09/09/2010
الكفاءة : 0

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: مهم للغايه

مُساهمة من طرف احمدعبدالعليم في الأربعاء سبتمبر 15, 2010 4:22 pm

فكرة عظيمة
لكن انشاء منتدى كهذا يلزمه من يكون مشرفا عليه لاننا جميعا لا نعرف هذه الاشياء
فما رأيك



احمدعبدالعليم
سوبر ستار المنتدى

رقم العضوية : 1
عدد المساهمات : 5480
المهارة : 25701
تاريخ التسجيل : 02/04/2010
الكفاءة : 31

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: مهم للغايه

مُساهمة من طرف هيثم جمال في الأربعاء سبتمبر 15, 2010 5:04 pm

شكراً على تفكيرك اللي ينم على جهد عظيم
وعلى فكرة انا كنت بحسبك أنجل لكن معلش فرصة سعيدة انك مشرفنا في المنتدى

هيثم جمال
عضو مميز
عضو مميز

رقم العضوية : 9
عدد المساهمات : 1627
المهارة : 8804
تاريخ التسجيل : 05/04/2010
الكفاءة : 3

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: مهم للغايه

مُساهمة من طرف Strange في الأربعاء سبتمبر 15, 2010 11:42 pm

رد: مهم للغايه
من طرف احمدعبدالعليم اليوم في 3:22 pm
فكرة عظيمة
لكن انشاء منتدى كهذا يلزمه من يكون مشرفا عليه لاننا جميعا لا نعرف هذه الاشياء
فما رأيك

نقطه مهمه ولكن هناك العديد من الاعضاء الاناث واولهم انا وانجل وميرميد والاخت مذهله زباقى الاناث

Strange
عضو فعال
عضو فعال

رقم العضوية : 282
عدد المساهمات : 246
المهارة : 3504
تاريخ التسجيل : 09/09/2010
الكفاءة : 0

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: مهم للغايه

مُساهمة من طرف احمدعبدالعليم في الخميس سبتمبر 16, 2010 12:21 am

بصراحة كده يا استاذة
انا ممكن اعمل قسم منفصل تماما للمرأة و يكون جواه كل المنتديات اللى انتى قلتى عليها و نخليها تحت رئاسة الاستاذ لوير
لكن بشرط
انكو تشوفولى مشرفة ليه تمسكه كمشرف عام لركن المرأة و تبقى هى تجيب مشرفات معاها تشغلهم
غير كده ما اقدرش انى اعمله بالشكل الموسع ده و يبقى فاضى او مش عارفين نخليه يشد السيدات و الانسات اللى معانا
يعنى من الاخر لو توفرت له مشرفة جيدة و تكز فيه اعملهولكم من النهاردة
شوفى و ردى عليا



احمدعبدالعليم
سوبر ستار المنتدى

رقم العضوية : 1
عدد المساهمات : 5480
المهارة : 25701
تاريخ التسجيل : 02/04/2010
الكفاءة : 31

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: مهم للغايه

مُساهمة من طرف Strange في الخميس سبتمبر 16, 2010 1:47 pm

تم وجود مشرف عام لركن المرأه وهى العضوى الجديدة ميرميد وهى تستطيع تحمل مسئوليه هذا الركن لانها تحب هذا الركن وكانت تعمل كمشرفه فى هذا الركن فيه منتدى ثانى وهى سوف تقوم بعمل طلب للااشراف

Strange
عضو فعال
عضو فعال

رقم العضوية : 282
عدد المساهمات : 246
المهارة : 3504
تاريخ التسجيل : 09/09/2010
الكفاءة : 0

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: مهم للغايه

مُساهمة من طرف angel في الخميس سبتمبر 16, 2010 2:31 pm

انا طبعا موافقة جدا لانى كنت عايزة اقترح الاقتراح دة بس لقيت انكو رفضتو قبل كدة بس انا بشجع طبعا الموضوع دة بس فى تحفظ لية يكون الاستاذ لوير هو قائد الموضوع اذا كان اصلا هو قسم نسائى

angel
عضو v i p
عضو v i p

رقم العضوية : 253
عدد المساهمات : 775
المهارة : 8254
تاريخ التسجيل : 24/07/2010
الكفاءة : 0

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: مهم للغايه

مُساهمة من طرف احمدعبدالعليم في الخميس سبتمبر 16, 2010 4:14 pm

يا استاذة انجل
اى منتدى لازم يكون فى عضو مجلس ادارة مسئول عنه
و منتدى بالشكل اللى انتو بتتكلموا عنه متشعب بالشكل ده لازمله عضو مجلس ادارة سوبر
و لازم يكون حد زى لوير هو اللى مسئول عنه
اما الاشراف على المنتدى
فالمشرف العام طبعا هايكون انثى و مشرفى الاقسام الداخلية كلهم لازم يكونو اناث
لكن كله لازم يكون تحت قيادة لوير كعضو مجلس ادارة
و عموما خلو ميرميد تتقدم بطلب الاشراف على منتدى الاسرة و الطفل و بعدها هاعملها المنتدى و انتو تقترحو الاقسام الداخلية
و تحت امركم و كل سنة و انتو طيبين



احمدعبدالعليم
سوبر ستار المنتدى

رقم العضوية : 1
عدد المساهمات : 5480
المهارة : 25701
تاريخ التسجيل : 02/04/2010
الكفاءة : 31

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: مهم للغايه

مُساهمة من طرف mermaid في الخميس سبتمبر 16, 2010 5:01 pm




شكر خاص للاستاذ/ احمد عبد العليم لاهتمامه بالفكرة وشكر لمن رجع هذة الفكرة

mermaid
عضو v i p
عضو v i p

رقم العضوية : 289
عدد المساهمات : 608
المهارة : 5988
تاريخ التسجيل : 13/09/2010
الكفاءة : 0

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: مهم للغايه

مُساهمة من طرف هيثم جمال في الخميس سبتمبر 16, 2010 5:34 pm

انا متشكر لكن لأنكن ارجعتن الفكرة اللي سبق وانا اقترحتها من قبل ولكن على راي المثل ما يجبها الا .......................
هههههههههه
بالتوفيق وانا متحمس لكن

هيثم جمال
عضو مميز
عضو مميز

رقم العضوية : 9
عدد المساهمات : 1627
المهارة : 8804
تاريخ التسجيل : 05/04/2010
الكفاءة : 3

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: مهم للغايه

مُساهمة من طرف angel في الجمعة سبتمبر 17, 2010 12:09 pm

بس من الواضح ان الاستاذ لوير مش مهتم اصلا بالموضوع بدليل انة مردش على الفكرة ازاى هيكون هو المسؤل عن المنتدى عموما اللى تشوفة يا استاذ احمد بس ياريت الموضوع يبدأ تنفيذة

angel
عضو v i p
عضو v i p

رقم العضوية : 253
عدد المساهمات : 775
المهارة : 8254
تاريخ التسجيل : 24/07/2010
الكفاءة : 0

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: مهم للغايه

مُساهمة من طرف احمدعبدالعليم في الجمعة سبتمبر 17, 2010 1:07 pm

انا من ناحيتى بدأت التنفيذ و لكن على الاستاذة ميرميد ان تقل لى الاقسام التى تريدها
المنتدى تم فصله الان



احمدعبدالعليم
سوبر ستار المنتدى

رقم العضوية : 1
عدد المساهمات : 5480
المهارة : 25701
تاريخ التسجيل : 02/04/2010
الكفاءة : 31

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: مهم للغايه

مُساهمة من طرف الموسيقار في الإثنين سبتمبر 20, 2010 12:25 am

فكرة عظيمة وبالتوفيق ان شاء الله .
إلى الأمام دائماً .

الموسيقار
سوبر ستار المنتدى

رقم العضوية : 14
عدد المساهمات : 9753
المهارة : 47787
تاريخ التسجيل : 15/04/2010
الكفاءة : 100

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى