alnazer
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

قرارات الاجتماع الاول لمجلس الادارة

حبيبة
زهرة
الزعيم
فوكس
البرنس المصرى
هيثم جمال
همام الناظر
احمد اسماعيل
أحمد بدوى
دريم
عبده الناظر
احمدعبدالعليم
16 مشترك

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2

قرارات الاجتماع الاول لمجلس الادارة - صفحة 2 Empty رد: قرارات الاجتماع الاول لمجلس الادارة

مُساهمة من طرف فوكس الأحد يوليو 18, 2010 5:10 pm

البرنس المصرى كتب:
الزعيم كتب:
فوكس كتب:اقترح العوده لنقطه الصفر بشرط الغاء جميع التسجيلات فى المنتدى من يوم13/7
ده مجرد اقتراح وللعلم لو تم الموافقه عليه
انا لن ادخل هذه الانتخابات لكى لا يقال ان انا بقول كده علشان ادخل مره اخرى
اعتقد ان الاقتراح ده يرضى اله الناظر ممكن التصويت عليه بالاعضاء قبل 13/7(القدامى)

اقتراح مرفوض و الاصل ان اللى فاز فى الانتخابات نقوله مبروك
انا خسرت الانتخابات و لكنى كسبت انى خضت اول تجربة انتخابات فى العالم على مجلس ادارة منتدى
و التجربة بحق زينة و ان شا الله انا مرشح فى الانتخابات القادمة
لكن نقول الاعضاء حتى تاريخ نلغى عضويتهم
هادا كلام ما يتقال المنتدى فى الاساس فى طور النشأة و بيجمع اعضاء و الفكرة زينة و كلنا بنعرف ان اساسها زيادة الاعضاء يبقى وش نقول نلغى عضويات
قول لزملائك مبروك يا استاذ فوكس انت اكبر من هادا و انت لا تزال محتفظ بمنصب مهم
والله والله انت انسان محترم يا زعيم وفعلا انا فخور برايك وانك معانا فى المنتدى وبجد كلمتك دى اللى حسستنى النهارده انى نجحت فى الانتخابات على الرغم انى كنت مستنى فوكس يكون اول واحد يقولى مبروك لانى والله باحترمه وكنت والله لو كسب الانتخابات هاكون اول واحد يباركلوا ويبقى فرحان كمان

انا ما يفوتنيش الواجب يا احمد بيه انا فعلا كنت اول المهنئين
بس انت اللى مش واخد بالك
التهنئه موجوده فى اخبار المنتدى الصفحه الثانيه رقم 937 بتاريخ السبت

فوكس
عضو ممتاز

المهارة : 21272
الكفاءة : 13

قرارات الاجتماع الاول لمجلس الادارة - صفحة 2 Empty رد: قرارات الاجتماع الاول لمجلس الادارة

مُساهمة من طرف البرنس المصرى الأحد يوليو 18, 2010 5:30 pm

فوكس كتب:
البرنس المصرى كتب:
الزعيم كتب:
فوكس كتب:اقترح العوده لنقطه الصفر بشرط الغاء جميع التسجيلات فى المنتدى من يوم13/7
اعتقد ان الاقتراح ده يرضى اله الناظر ممكن التصويت عليه بالاعضاء قبل 13/7(القدامى)

انا خسرت الانتخابات و لكنى كسبت انى خضت اول تجربة انتخابات فى العالم على مجلس ادارة منتدى
هادا كلام ما يتقال المنتدى فى الاساس فى طور النشأة و بيجمع اعضاء و الفكرة زينة و كلنا بنعرف ان اساسها زيادة الاعضاء يبقى وش نقول نلغى عضويات
والله والله انت انسان محترم يا زعيم وفعلا انا فخور برايك وانك معانا فى المنتدى وبجد كلمتك دى اللى حسستنى النهارده انى نجحت فى الانتخابات على الرغم انى كنت مستنى فوكس يكون اول واحد يقولى مبروك لانى والله باحترمه وكنت والله لو كسب الانتخابات هاكون اول واحد يباركلوا ويبقى فرحان كمان

انا ما يفوتنيش الواجب يا احمد بيه انا فعلا كنت اول المهنئين
بس انت اللى مش واخد بالك
التهنئه موجوده فى اخبار المنتدى الصفحه الثانيه رقم 937 بتاريخ السبت
فعلا هو ده فوكس اللى انا عارفه
فعلا انا باعتذر انى ما شفتهاش بس انا اللى خلانى فعلا زعلت لانى بحبك وباحترمك
والف شكر ليك وان شاء الله برضوا ندخل الانتخابات القادمة انا وانت برضوا

البرنس المصرى
زائر
زائر

المهارة : 14025
الكفاءة : 45

مُساهمة من طرف سهام الأحد يوليو 18, 2010 5:44 pm

يا جماعة انا مش كنت فاكرة انكو واخدين الموضوع جد كده
ايه ده كده عيب بجد
سهام
سهام
عضو جديد
عضو جديد

المهارة : 5198
الكفاءة : 0

مُساهمة من طرف هيثم جمال الأحد يوليو 18, 2010 8:37 pm

فوكس كتب:بسم الله والصلاه والسلام على رسول الله الرحمه المهداه والسراج المنير
اما بعد
نظرا لحاله الاحتقان الموجوده بالصعيد من الانتخابات ولا ننكر ذلك
اقترح العوده لنقطه الصفر بشرط الغاء جميع التسجيلات فى المنتدى من يوم13/7
مع احترامي لزميلي العزيز فوكس انا ارفض اقتراحك بكل ما جاء فيه لأن الهدف من التجربة تم ولا أرى سبباً لكل ما يقال حالياً من اراء تدعو إلي الإنتقاص من تلك التجربة , التجربة مهمة وغير مسبوقه ولن نلتفت إلي اي امر يهبط من عزيمتنا في المضي قدماً في تقديم الجديد لدينا والذي نرجوا من وراءه المنتدى لا تحقيق اهداف شخصية او شهرة الموضوع احنا بنعمل فيه بجد مش هزار وانا مصر على العمل بكل اخلاص وجد في المنتدى وممكن تقولوا لي ليه ده كله لإن الموضوع مش هزار والمفروض ان كل واحد يتحمل مسئولية اللي بيعمله وكمان يتقبل الأمر الواقع كما هو
هيثم جمال
هيثم جمال
عضو مميز
عضو مميز

المهارة : 11526
الكفاءة : 3

مُساهمة من طرف هيثم جمال الأحد يوليو 18, 2010 9:33 pm

حبيبة كتب:فكرة الغاء الاشتراكات دى فكرة غريبة جدا
و انا اساسا كنت رافضاها وقت الانتخابات لاننا عايزين نكبر مش نقتل الموقع
انا موجودة فى الانتخابات الجاية انتظرونى
يا استاذ فوكس
فى الاول و الاخر الموضوع لعبة ظريفة
لعبة ظريفة ايه يا استاذة وطالما هي لعبة انتي اشتركتي ونافستي بقوة على مقعد نائب ولا احب افكرك بالعضو اللي كان بيسألك وانتي رديتي عليه بأنك مش نازلة تسليه او تسلينا على ما اعتقد دي كانت إجابتك
يا سادة يا اعضاء المنتدى موضوع الإنتخابات ده سبق تميز به المنتدى في تحقيقه على ارض الواقع ودي مش لعبة او funny ده حلم واحنا عايزين نشوف احنا نعرف في جو ديمقراطي هنعرف نتحرك ولأ احنا على الجو اللي احنا فيه لإن طبيعي انه مفيش حاجة بتقعد على حالها ده غير انه في ايضاً اقتراحات اخرى وفيه اقتراحات تتوالى من اعضاء مجلس الإدارة المحترمين ولما تعتمد من المجلس هتظهر للنور وهتكون مفاجأة بجد اعضاء مجلس دول صفوة الصفوة وانا افتخر بأني عضو بجانبهم واستنونا !!!!!!!!
هيثم جمال
هيثم جمال
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمة من طرف هيثم جمال الأحد يوليو 18, 2010 9:36 pm

سهام كتب:يا جماعة انا مش كنت فاكرة انكو واخدين الموضوع جد كده
ايه ده كده عيب بجد
لا الموضوع بجد فعلاً وان شاء الله سوف تنظري للجد ده حصاده هيبقى ايه وانتظرونا والفكرة لما فكرنا فيها كانت بجد مش هزار والرد على الكلام ده هيبقى عملي
هيثم جمال
هيثم جمال
عضو مميز
عضو مميز

قرارات الاجتماع الاول لمجلس الادارة - صفحة 2 Empty رد

مُساهمة من طرف احمد اسماعيل الأحد يوليو 18, 2010 10:20 pm

الزعيم كتب:

محترم يا زعيم و فعلا حضرتك انسان عاقل و فعلا المجلس خسر انسان بهذه العقلية المستنيرة المتحضرة ان شاء الله ستكون عضو المجلس القادم بس اوعى تدخل على الرئاسة احسن احمد عبدالعليم يولع فى المنتدى هههههههههه
بارك الله فيك ايها العاقل المتحضر
احمد اسماعيل
احمد اسماعيل
عضو مميز
عضو مميز

المهارة : 12581
الكفاءة : 35

مُساهمة من طرف احمد اسماعيل الأحد يوليو 18, 2010 10:22 pm

زهرة كتب:فعلا يا زعيم
الكلام ده ما يصحش و فكرة فوكس فكرة ما تنفعش نهائى
و بعدين احنا بندور على اعضاء جدد مش نطرد اعضاء

تحياتى و تقديرى لكى يا استاذ زهرة فعلا انتى اثبتى انك تعشقين ذلك المنتدى و تعملين للصالح العام و الدليل تواجدك الان و ردك سالف الذكر
احمد اسماعيل
احمد اسماعيل
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمة من طرف احمد اسماعيل الأحد يوليو 18, 2010 10:25 pm

عبده الناظر كتب:يا عم فوكس و الله ما فى احتقان و النتيجة عادلة
احنا اللى مزعلنا انك ما قلتش انك عايز منصب عضو مجلس الادارة عن المنتديات الاسلامية
و الله يا عم لو كنت قلت ما كنا دخلنا عليه
و بعدين موضوع الغاء العضويات ده طبعا تهريج و ما ينفعش
انا شخصيا راضى بالنتيجة تماما
و بعدين التقصير كان من عندنا برضه لان الرجالة بتاعتنا هى اللى نامت و ما دخلتش و لو كانو دخلو كان كل واحد فينا فرق بخمس او ست اصوات

محترم و عاقل يا استاذ عبده ربنا يكملك بعقلك و يبارك فيك المنتدى ده كبير بيكوا و بكل الاعضاء الذين ينكرون انفسهم من اجل الصالح العام
احمد اسماعيل
احمد اسماعيل
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمة من طرف احمد اسماعيل الأحد يوليو 18, 2010 10:28 pm

همام الناظر كتب:
فوكس كتب:بسم الله والصلاه والسلام على رسول الله الرحمه المهداه والسراج المنير
اما بعد
نظرا لحاله الاحتقان الموجوده بالصعيد من الانتخابات ولا ننكر ذلك
اقترح العوده لنقطه الصفر بشرط الغاء جميع التسجيلات فى المنتدى من يوم13/7

يا استاذ فوكس مفيش احتقان و لا حاجة
و فكرة اعادة الانتخابات مرفوضة تماما و حتى لو اتعادت مش هادخلها
انا مش هادخل غير على الانتخابات الجاية بعد 6 شهور فى معادها الطبيعى
و موضوع الاصوات اللى سجلت بعد الميعاد اللى قلت عليه ما قصرتش بدليل ان الفرق 8 بسليك و ليا و 9 لعبده
انا لما قريت كلام الاستاذ احمد اتصلت باتنين بس من اللى كتب اساميهم و قالولى انهم مادخلوش فعلا فعرفت ان الكلام صح و التقصير من عندنا
يعنى اللى اشتركوا بعد المعاد اللى انت قلت عليه كانو برضه اقل مننا
ده غير ان اصواتنا اتفتت لان كل اللى عندينا كانوا بيعطو الكل و انت و كل اللى عنديك كانو بيعطو دريم
و غير كل ده احنا زى ما الناس المحترمة دى قالت عايزين نكبرو المنتدى مش نصغروه و نوقف العضويات و هو فى بدايته
اخيرا ماعايزش الناس اللى اسف انى اقول غرب
يكون قلبهم على المكان اكتر من اهله

الله ينور عليك الكبير كبير فعلا عيب اننا نختلف على حاجات زى ديه انتوا اهل و انا بعتبر نفسى لو سمحت لى منكوا مستحيل نختلف و يكفى انك و الاستاذة حبيبة وعدتوا انكوا هتدخلوا الانتخابات الجاية و ده فعلا شرف لينا كلنا و دليل على حبكوا للمنتدى و الصالح العام
احمد اسماعيل
احمد اسماعيل
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمة من طرف nana الأحد يوليو 18, 2010 11:28 pm

مش عارفة ليه انا حاسة ان زميلنا فوكس بيكره المنتدى ده و بيدور على شهرة ليه و عايز يعمل مشكلة مش عارفة ليه كلنا مبسوطين و فرحانين بللى بيحصل و هو جاى ينكد علينا
و انا مبسوطة برد الناس عليه و انا اسفى فعلا انى اديتوا صوتى و ده يمكن يزعل منى برنس المصرى لكن ديه حقيقة لكن فعلا الحقيقة اثبتت انى كنت غلطانة
عيب اللى بيحصل ده والله $

nana
عضو جديد
عضو جديد

المهارة : 5081
الكفاءة : 0

مُساهمة من طرف احمد اسماعيل الأحد يوليو 18, 2010 11:36 pm

nana كتب:مش عارفة ليه انا حاسة ان زميلنا فوكس بيكره المنتدى ده و بيدور على شهرة ليه و عايز يعمل مشكلة مش عارفة ليه كلنا مبسوطين و فرحانين بللى بيحصل و هو جاى ينكد علينا
و انا مبسوطة برد الناس عليه و انا اسفى فعلا انى اديتوا صوتى و ده يمكن يزعل منى برنس المصرى لكن ديه حقيقة لكن فعلا الحقيقة اثبتت انى كنت غلطانة

يا استاذة نانا استاذ فوكس عمره ما يكره المنتدى ده يعتبر واحد من المؤسسين و دوره لا يجب انكاره و اللى بيحصل ده سحابة صيف استاذ فوكس انسان متحمس بس مش اكتر و غيور على المنتدى و هيرجع لنا يعنى هيرجع لانه ما ينفعش يسيبنا
و يا استاذتى الفاضلة مالوش لازمة الكلام الكبير ده كلنا اخوات و الاختلافات اكيد موجودة بينا و اللى قالوا استاذ فوكس كان مجرد اقتراح و الناس رفضته خلاص و ال الناظر ردوا بما فيه الكفاية يا ريت نقفل بقه على القصة ديه عشان ممكن الناس تزعل من بعضها و احنا مش عايزين كده
احمد اسماعيل
احمد اسماعيل
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمة من طرف البرنس المصرى الإثنين يوليو 19, 2010 3:17 am

nana كتب:مش عارفة ليه انا حاسة ان زميلنا فوكس بيكره المنتدى ده و بيدور على شهرة ليه و عايز يعمل مشكلة مش عارفة ليه كلنا مبسوطين و فرحانين بللى بيحصل و هو جاى ينكد علينا
انا مش ممكن ازعل لان فوكس انسان محترم وانا باقدره والله وانا لا يمكن اصدق على الاستاذ فوكس انه بيكره المنتدى لانه بالعكس من مؤسسينه
وصدقينى دى مشكلة هتاخذ وقتها وهتعدى ان شاء الله

البرنس المصرى
زائر
زائر

المهارة : 14025
الكفاءة : 45

مُساهمة من طرف Funny Boy الإثنين يوليو 19, 2010 7:50 am

الأخوة الأفاضل ما كانت الإنتخابات إلا خطوة نعبر بها عن رآينا ، و إنتهاء الإنتخابات و ما أسفرت عنه من نتيجة يجب أن يحترم بصرف النظر من هو الفائز فيها ، ورغم أن تلك الخطوة المقصود بها الرقى بمنتدانا و تسمو به القيم التى نرسيها فى نفوس الأعضاء و الزوار ، إلا أننا تركنا الهدف الأصلى و إستغلال الوقت فى المشاركات التى تعود بالفائدة على الجميع ، و أضعنا الوقت منذ أن فكرنا فى الإنتخابات حتى الآن فى لوم بعضنا البعض و العتاب و نسينا أن المنتدى هو للمشاركات الجادة و ليس لنسخر من بعضنا البعض أو أن نزايد فى تقدير الأمور .
لـذا ... أرجو من الأخوة الأفاضل العودة الحميدة إلى هدفنا ليصبح المنتدى مركز معلومات لنا جميعا.
وفق الله الجميع لخير الأعمال التى تعد بالفائدة .
Funny Boy
Funny Boy
عضو جديد
عضو جديد

المهارة : 5513
الكفاءة : 1

مُساهمة من طرف أحمد بغدادى الإثنين يوليو 19, 2010 8:01 am

Funny Boy كتب:الأخوة الأفاضل ما كانت الإنتخابات إلا خطوة نعبر بها عن رآينا ، و إنتهاء الإنتخابات و ما أسفرت عنه من نتيجة يجب أن يحترم بصرف النظر من هو الفائز فيها ، ورغم أن تلك الخطوة المقصود بها الرقى بمنتدانا و تسمو به القيم التى نرسيها فى نفوس الأعضاء و الزوار ، إلا أننا تركنا الهدف الأصلى و إستغلال الوقت فى المشاركات التى تعود بالفائدة على الجميع ، و أضعنا الوقت منذ أن فكرنا فى الإنتخابات حتى الآن فى لوم بعضنا البعض و العتاب و نسينا أن المنتدى هو للمشاركات الجادة و ليس لنسخر من بعضنا البعض أو أن نزايد فى تقدير الأمور .
لـذا ... أرجو من الأخوة الأفاضل العودة الحميدة إلى هدفنا ليصبح المنتدى مركز معلومات لنا جميعا.
أعتذر لانى دخلت بالرد باسم FUNNY

أحمد بغدادى
عضو v i p
عضو v i p

المهارة : 9822
الكفاءة : 15

مُساهمة من طرف احمد اسماعيل الإثنين يوليو 19, 2010 8:57 am

أحمد بغدادى كتب:
Funny Boy كتب:الأخوة الأفاضل ما كانت الإنتخابات إلا خطوة نعبر بها عن رآينا ، و إنتهاء الإنتخابات و ما أسفرت عنه من نتيجة يجب أن يحترم بصرف النظر من هو الفائز فيها ، ورغم أن تلك الخطوة المقصود بها الرقى بمنتدانا و تسمو به القيم التى نرسيها فى نفوس الأعضاء و الزوار ، إلا أننا تركنا الهدف الأصلى و إستغلال الوقت فى المشاركات التى تعود بالفائدة على الجميع ، و أضعنا الوقت منذ أن فكرنا فى الإنتخابات حتى الآن فى لوم بعضنا البعض و العتاب و نسينا أن المنتدى هو للمشاركات الجادة و ليس لنسخر من بعضنا البعض أو أن نزايد فى تقدير الأمور .

انا قولت برضه معقول فانى بيكتب كده مش معقول يعنى بيكتب احسن منى انا اول ما قريت اللى كاتبه اتخضيت و قولت الولد ده شكله المرة الجاية هيدخل على منصب نائب رئيس مجلس الادارة و تبقه كارثة عليا بس الحمد لله اطمنت بعد ما عرفت انه مش هوه
انا بأيدك فعلا يا استاذنا الكبير المفروض بقه نقفل صفحة الانتخابات ديه و المهاترات التى صاحبتها و نشوف مصلحة المنتدى و الاعضاء و يا ريت نقفل الموضوع ده لانه اخد اكبر من حجمه و لقائنا ان شاء الله فى الانتخابات القادمة
احمد اسماعيل
احمد اسماعيل
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمة من طرف احمدعبدالعليم الإثنين يوليو 19, 2010 10:07 am

اعتقد ان اللى بنى المكان ما ينفعش نقول عليه بيكرهه و لا عايز شهرة لان كل الناس عارفة مين هو فوكس
لو تكرر منك كلام بهذه الطريقة سيتم اتخاذ عقوبات رادعة ضدك او ضد من يفتح هذا الموضوع مرة اخرى
الموضوع مغلق و غير مسموح بالكلام فيه مرة اخرى
احمدعبدالعليم
احمدعبدالعليم
سوبر ستار المنتدى

المهارة : 28418
الكفاءة : 31

مُساهمة من طرف احمدعبدالعليم الإثنين يوليو 19, 2010 3:47 pm

أحمد بغدادى كتب:

انت فعلا تستحق ان تكون رئيس مجلس حكماء المنتدى
احمدعبدالعليم
احمدعبدالعليم
سوبر ستار المنتدى

المهارة : 28418
الكفاءة : 31

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2

- مواضيع مماثلة