alnazer
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

nansy نانسى على كرسى الاعتراف

القاتل
ابو اليسر
بلال
اكرم
هيثم جمال
صمت المعانى
زهرة
احمدعبدالعليم
البرنس المصرى
nansy
أحمد بدوى
فوكس
احمد اسماعيل
احمدالناظر
18 مشترك

صفحة 12 من اصل 12 الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

nansy نانسى على كرسى الاعتراف - صفحة 12 Empty رد: nansy نانسى على كرسى الاعتراف

مُساهمة من طرف nansy الأربعاء أغسطس 11, 2010 7:45 am

الموسيقار كتب:ليكي في الموسيقى يا نانسي وأيه نوع الموسيقى اللي بتحبيها ومن هو مطربك المفضل ومن مطربتك المفضله
انا بعشق الموسيقى طبعا
مطربى المفضل هو فارس كرم و محمد عبده
مطربتى المفضلة العظيمة فيروز
nansy
nansy
عضو v i p
عضو v i p

المهارة : 7245
الكفاءة : 0

مُساهمة من طرف nansy الأربعاء أغسطس 11, 2010 7:50 am

الموسيقار كتب:
ومن هو عازف الأورج المفضل بالنسبالك (أختاري حد غيري طبعاً لأني عارف أي أفضل عازف بالنسبالك وبالنسبة لكل الأعضاء طبعاً ) أعزمني على الفرح عشان أجيلك أعزفلك في فرحك وأرقصك أنتي والعريس
تحياتي ليكي وللعريس فادي وربنا يسعدك يا أحلى نانسي
اهاااااااااااااااااااااااااا
انت موسيقار فعلا و بتعزف
اول ما بحدد ميعاد الزفاف اوعدك انى بعزمكن كلكن و بتمنى تشرفونى بفرحى لتكون الفرحة فرحتين
انا ناوية انو بفرحى كل الناس بترقص و ماهو مسموح لحدا يجلس ضيف كلو بيرقص بفرحى بتعرف ترقص الفرح كلو و لا لا
nansy
nansy
عضو v i p
عضو v i p

مُساهمة من طرف nansy الأربعاء أغسطس 11, 2010 8:13 am

انا مسافرة باكر الخميس بالساعة الواحدة و النصف بعد الضهر الى ايطاليا
و لما برجع بحدد موعد الزفاف
و بسفرى ما بعرف هل بلقى وقت لادخل على الانترنت و لا لا بس اكيد بحاول و بتلاقونى معكم
انا ما بعرف كتير حدا بالمنتدى لهيك بتمناكم تختارو معى العضو ياللى بيخلفنى ع الكرسى و بتمنى تقترحو على الاسماء و انا بختار منهم
بريد اختارو قبل سفرى لحتى كون حرة بعد هيك بالدخول للمنتدى باى وقت او عدم الدخول اذا ما اتيحت الفرصة لانى مسافرة برفقة فادى و الماما و خيى روبير و خيتى لينا و اكيد بنكون مجهدين كتير من البحث عن المفروشات لانى مزعجة كتير كتير بالشوبنج و لازم اتجول و شوف كل الجاليريز و بعد هيك ابدأ بتحديد ما اريده
nansy
nansy
عضو v i p
عضو v i p

مُساهمة من طرف هيثم جمال الأربعاء أغسطس 11, 2010 3:43 pm

nansy كتب:
احمد اسماعيل كتب:
نورتى كرسى الاعتراف و تأكدى ان الخلاف فى وجهات النظر لا يفسد للود قضية و جميعنا نتعلم من بعض و لقد تعلمنا منك اشياء كثيرة و اشكر سعة صدرك للرد على جميع الاسئلة و يا ريت الناس كلها تتعلم منك ثقافة الاختلاف الغائبة و اقصد المنعدمة تماما لدى البعض
كل عام و انتى بخير و صحة و سعادة
ع فكرة انا ما كنت بريد جاوب على ها السؤال المفخخ ياللى سئلنى اياه السيد / هيثم جمال لانى كنت بشعر انكو بتزعلو
ارجوك سامحنى و بتمنى تحذفوا اجابتى لانى ما بحب اعمل خلافات هون
لا على فكرة اجابتك ملهاش علاقة بالللي انتي لاحظتيه انه زعل الاستاذ احمد اسماعيل حتة تقيلة عندنا وحدش يقدر يزعله اكيد هو قصده انه دي اخر مداخله ليه على كرسي الإعتراف معكي علشان خلاص الإسبوع خلص وبنشكرك على حسن تعاونك معنا وعلى صراحتك
هيثم جمال
هيثم جمال
عضو مميز
عضو مميز

المهارة : 11651
الكفاءة : 3

مُساهمة من طرف هيثم جمال الأربعاء أغسطس 11, 2010 3:45 pm

اخر سؤال :
س : نسبة الصراحة في إجابتك على الأسئلة كانت كام في المائة يعني اجابتك كلها كانت مباشرة ولا كان فيها اسلوب تورية ؟ !
هيثم جمال
هيثم جمال
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمة من طرف احمدعبدالعليم الأربعاء أغسطس 11, 2010 9:17 pm

nansy كتب:
انا ما بعرف كتير حدا بالمنتدى لهيك بتمناكم تختارو معى العضو ياللى بيخلفنى ع الكرسى و بتمنى تقترحو على الاسماء و انا بختار منهم

اكبر ستة اعضاء من حيث عدد المساهمات فى المنتدى لم يدخلو كرسى الاعتراف هم :
omr
احمدالناظر
حبيبة
زهرة
angel
عبده الناظر
تقدرى تختارى حد منهم
احمدعبدالعليم
احمدعبدالعليم
سوبر ستار المنتدى

المهارة : 28543
الكفاءة : 31

مُساهمة من طرف احمد اسماعيل الأربعاء أغسطس 11, 2010 10:23 pm

هيثم جمال كتب:
nansy كتب:
احمد اسماعيل كتب:
نورتى كرسى الاعتراف و تأكدى ان الخلاف فى وجهات النظر لا يفسد للود قضية و جميعنا نتعلم من بعض و لقد تعلمنا منك اشياء كثيرة و اشكر سعة صدرك للرد على جميع الاسئلة و يا ريت الناس كلها تتعلم منك ثقافة الاختلاف الغائبة و اقصد المنعدمة تماما لدى البعض
كل عام و انتى بخير و صحة و سعادة
ع فكرة انا ما كنت بريد جاوب على ها السؤال المفخخ ياللى سئلنى اياه السيد / هيثم جمال لانى كنت بشعر انكو بتزعلو
ارجوك سامحنى و بتمنى تحذفوا اجابتى لانى ما بحب اعمل خلافات هون

لا على فكرة اجابتك ملهاش علاقة بالللي انتي لاحظتيه انه زعل الاستاذ احمد اسماعيل حتة تقيلة عندنا وحدش يقدر يزعله اكيد هو قصده انه دي اخر مداخله ليه على كرسي الإعتراف معكي علشان خلاص الإسبوع خلص وبنشكرك على حسن تعاونك معنا وعلى صراحتك

ههههههههههههههههههه
على فكرة انتى حساسة قوى و مؤدبة زيادة والله والله ما اقصد حاجة و مش زعلت خالص بالعكس انا قولت لرئيس مجلس الادارة انا بحترم جدا وجهة نظرها و اثناء كتابة كلامى موضوع رايك ما كنش فى دماغى خالص و انا كنت اقصد ان الاسبوع خلص و اسئلتى خلصت و رمضان دخل و دخولى هيكون قليل شوية مش اكتر
و لعلمك انا سبب خلاف مع بعض الاعضاء و المسؤلين انى بحب حرية الراى انها تكون مكفولة للجميع و حتى لو قولتى عليا مثلا ان ادائى غير مرضى والله ما بزعل بالعكس بحاول اشوف ايه اخطائى مثلا و اصلها
بس انتى حساسة زيادة و ارجو اوعى تفهمينى غلط بالعكس لو تاخدى بالك من كلامى انى كنت عمال اشكر فيكى لانك بجد شخصية محترمة و اضافة للمنتدى
و بجد انا بشكر اخى و صديقى هيثم انه لحق و فهمك وجهة نظرى و تصدقى والله ما كنت اعرف انه كتب الكلام ده بس اكتشفت انه دخل ووضح الامور و انا بشكره على كده
شرفتينا و نورتينا و كل عام و انتى بخير و صحة و سعادة
و ارجوكى اوعى تفهمى كلامى غلط
معلومة سرية ليكى لوحدك:انا لما بزعل او بضايق بيظهر على شكلى او صوتى و طريقة كتابتى و اسالى عليا رئيس مجلس الادارة و اصدقائى المقربين هيثم جمال و البرنس المصرى يعنى مش بعرف اخبى و ده اللى بيعمل لى مشاكل احيانا بس مش قادر اغير نفسى و لما بكره شخص او بزعل منه برفض التعامل معاه تماما من قريب او بعيد
ارجو تكونى فهمتينى
و سننتظرك قريبا على الكرسى مرة اخرى
احمد اسماعيل
احمد اسماعيل
عضو مميز
عضو مميز

المهارة : 12706
الكفاءة : 35

مُساهمة من طرف احمد اسماعيل الأربعاء أغسطس 11, 2010 10:29 pm

معلومة كمان انا بعترف ان حاد احيانا بس مع اللى بحبهم بس و بعتبرهم اصدقائى و بنختلف كتير لكن عمرنا ما نزعل ابدا و ده اسلوبى مع اصدقائى المحترمين امثال البرنس و هيثم جمال و رئيس المنتدى اى خلاف لازم ينتهى فى نفس اليوم و مستحيل ننام غير لما نكون انهينا ذلك الخلاف لانه بيكون خلاف بينا اخوة و اسالى اخى و صديقى المحترم جدا هيثم جمال انا زعلته من كام يوم ما قدرتش اسيبه غير لما اراضيه و هو عشان محترم جدا زعل منى انى براضيه لان مفيش زعل اصلا بين الاصدقاء و اضطرنى انى ارقيه رتبة زيادة فى قلبى ووصل لمرتبة رئيس المنتدى و البرنس المصرى معلش يا معالى الرئيس هيثم جمال بقه زيك خلاص
انا بقول الكلام ده عشان عايز تعتبرى انك واحدة مننا و ان المنتدى ده بيتك
و انا بعتذر لرئيس المنتدى و صديقى هيثم انى افصحت عن سر من اسرارنا بس معلس التمس السماح
انا اتعمدت اطول فى كلامى معاكى عشان اى سوء فهم عندك يكون راح
و يا ستى لما ازعل منك هقولك على طول
احمد اسماعيل
احمد اسماعيل
عضو مميز
عضو مميز

المهارة : 12706
الكفاءة : 35

مُساهمة من طرف nansy الخميس أغسطس 12, 2010 5:48 am

بشكرك استاذ احمد اسماعيل
و انا بعتبر حالى واحدة من اسرتكم
و انا بتشكر لسعة صدرك
و بتمنى انى شوفكن كلكن بزفافى
nansy
nansy
عضو v i p
عضو v i p

مُساهمة من طرف nansy الخميس أغسطس 12, 2010 5:50 am

هيثم جمال كتب:
انا لهلأ فهمت و بشكر كل ادارة المنتدى لسعة صدرهم و اهتمامهم بتوضيح الامر لاالى
nansy
nansy
عضو v i p
عضو v i p

مُساهمة من طرف nansy الخميس أغسطس 12, 2010 5:53 am

هيثم جمال كتب:اخر سؤال :
س : نسبة الصراحة في إجابتك على الأسئلة كانت كام في المائة يعني اجابتك كلها كانت مباشرة ولا كان فيها اسلوب تورية ؟ !
الله بيعلم ان كل اجاباتى كانت مباشرة جدا و صريحة بنسبة 1000%
الاسئلة ياللى ما رديت عليها بعتبر حالى كنت صريحة جدا فيها لانى كان ممكن رد عليها باجابات خاطئة لكنى فضلت قول الصراحة او ماجاوب ابد
nansy
nansy
عضو v i p
عضو v i p

مُساهمة من طرف nansy الخميس أغسطس 12, 2010 5:55 am

احمدعبدالعليم كتب:
nansy كتب:

اكبر ستة اعضاء من حيث عدد المساهمات فى المنتدى لم يدخلو كرسى الاعتراف هم :
omr
احمدالناظر
حبيبة
زهرة
angel
عبده الناظر
تقدرى تختارى حد منهم
خلاص انا بختار اولهم omr ليخلفنى على كرسى الاعتراف
nansy
nansy
عضو v i p
عضو v i p

مُساهمة من طرف nansy الخميس أغسطس 12, 2010 6:05 am

بحق انا كنت كتير كتير حايصة يوم اختارتونى لاكون بكرسى الاعتراف خاصة انى كنت ما بعرف الخمسة بالطمسة بالمنتدى و كنت بخشى لايكون كرسى الاعتراف سبب بكراهية الناس لا الى
لكن اليوم بعد انتهاء الاسبوع انا مانى غضرانة قوم من على كرسى الاعتراف لانه زود الالفة بينا كلتنا و بحق هادى شغلة كتير ممتعة و انا اسمتعت بيها كتير و ما بدى ترككن
الله يعطيكن العافية و بحاول كون معكم بعد سفرى ان شاالله
رمضان كريم لكل من بالمنتدى
nansy
nansy
عضو v i p
عضو v i p

مُساهمة من طرف nansy الخميس أغسطس 12, 2010 6:08 am

omr
ما تزعل منى انى خترتك
انت باول يومين ممكن تشعر ان الموضوع ما بدك تكمله
و هايدا لان الاسئلة باول يومين بتكون كتيرة لكن بعد هيك بتخف و تبقى ممتعة
رمضان كريم
nansy
nansy
عضو v i p
عضو v i p

مُساهمة من طرف احمدعبدالعليم الخميس أغسطس 12, 2010 9:35 pm

انت كنت ضيفة مميزة على كرسى الاعتراف و الكل كان بينتظر و يتابع ردودك
انتى اول عروسة بالمنتدى حتى الان
شدى حيلك و حددى موعد فرحك بدرى قبل ما واحدة من المنتدى تتجوز قبلك و تبقى هى اول عروسة للمنتدى
نتمنالك زفاف سعيد و قريب جدا و انت تكونى معنا بنفس النشاط و الاهتمام بعد زواجك
الف مبروك ليكى و للجنرال فادى و نتمنى لكم حياة جميلة و ممتعة
و ان يرزقكم الله بالبنات و البنين و تكونو اسرة مفيدة لوطنكم و للامة العربية
تحياتى لكما
احمد عبد العليم الناظر
رئيس مجلس الادارة
احمدعبدالعليم
احمدعبدالعليم
سوبر ستار المنتدى

المهارة : 28543
الكفاءة : 31

مُساهمة من طرف احمدالناظر الخميس أغسطس 12, 2010 9:42 pm

فعلا اسبوعك من احلى و امتع اسابيع كرسى الاعتراف
احمدالناظر
احمدالناظر
عضو فعال
عضو فعال

المهارة : 6206

مُساهمة من طرف هيثم جمال الجمعة أغسطس 13, 2010 1:46 am

على فكرة يا احمد اسماعيل انا مستنيك برة بتفضحنا ماشي ماشي مش هسيبك وشوف مين بقى اللي هيخلصك مني
هيثم جمال
هيثم جمال
عضو مميز
عضو مميز

صفحة 12 من اصل 12 الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

- مواضيع مماثلة