alnazer
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ابتسامة على كرسى الاعتراف

انس
أحمد بدوى
أحمد بغدادى
ميدو مشاكل
القاتل
هيثم جمال
دريم
omr
البرنس المصرى
إبتسامه
احمدعبدالعليم
صمت المعانى
باسم
عيسى
مارسيل
ابراهيم الناظر
اسامه الناظر
فوكس
احمدالناظر
23 مشترك

صفحة 10 من اصل 10 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

ابتسامة على كرسى الاعتراف - صفحة 10 Empty الاستاذ احمد البغدادى منحاز طول الوقت

مُساهمة من طرف القاتل الجمعة يوليو 30, 2010 3:42 am

أحمد بغدادى كتب:الأستاذ/ القاتل
نشكرك على حسن نواياك ، فضلا عما تفضلت به من علم لغوى .
إلا أننى أرى أنك تفتقر إلى أساسيات و سلوكيات أدبية حثنا الإسلام عليها و كرمنا بها ، و هى حسن التحدث عن أخطاء الآخرين ، فكان الرسول صلى الله عليه و سلم لم يحرج المخطئ بذكر خطأه فى مجلسه ،بل يجعل من خطأه مشاع و يخاطب جميع من بالمجلس على عمومية الخطأ وكيفية إصلاحه دون أن يذكر عمن صدر ذلك الخطأ منه .
لــــــــــذا .. كان حسن نواياك يقتضى منك أن تسلك ما حثنا الإسلام عليه حال وجود خطأ .

فيه ايه بس يا احمد بيه هو انا غلطت فى شىء كل الهجوم ده عشان لتف نظر اخ محترم مشكلتكوا فى المنتدى انكوا بتجاملوا بعض على حساب الاعضاء الاغراب عنكوا و انا لازم اكون صاحب لك حتى تنصفنى اتقى الله يا استاذ احمد و قول كلمة حق طيب يا ترى حضرتك لفت المستشار احمد بدوى على هذه الاخطاء فى السر اعتقد لا لم تلفت نظره لا فى السر و لا العلن مع انه واله مش عيب يا جماعة انتوا بتسخنوا عليا استاذ احمد بدوى مش عارف ليه طيب لو انا غلطت زى ما حضرتك بتقول و ووجهت له نصيحة فى العلن حضرتك بتغلط ليه زى و بتنصحنى فى العلن خليك احسن منى يا سيدى و ما تغلطش زى يمكن انا طايش و حضرتك اعقل منى
عموما انا هقدم شكوى رسمية لرئيس المنتدى ضد حضرتك و ضد كل من يسكت عن الخطأ مع انى والله اتكلمت بأدب و اتعذرت عن قيامى بلفت نظر المستشار احمد بدوى كلنا بنغلط مش هو بس انا كمان بغلط طيب ليه سيادتك ما لفتش نظر استاذة ابتسامة لما صححت ليا كلمة يا استاذ احمد كفاية انحياز و مجاملة واضح انكوا منتدى ملاكى عارف انك هتزعل بس فعلا انا اللى زعلان و كنت فاكر ان حد ممكن يقولى شكرا لكن بجد اللى احترمنى فيكوا كلكوا المستشار احمد بدوى و تقبل كلامى بصدر رحب مش زيكوا بتزعلوا من اى حاجة و بجد انا بأكد ليك ان هاسيب المنتدى انا و كل اصدقائى بسبب حضرتك بس قبل ما اسيبه هبلغ رئيس المنتدى بالانحياز بدل ما الاقى نفسى موقوف او مشطوب و لغاية ما اسيب المنتدى هفضل اقول على الاخطاء لانى بحب المنتدى ده جدا وكنت فاكر نفسى واحد منكوا لكن بطريقتك هطفش الاعضاء خليك قريب من الناس و بلاش تبقه رسمى قوى فى كلام ده رئيس المنتدى و نائبه بيتكلموا زينا و بيقربوا للاعضاء لكن انا حاسس ان حضرتك فى برج لواحدك بعيد عن الناس ليه كده مش عارف
و كلمتى الاخيرة لسيادتك يا ريت تقول كلمة حق و يا سيدى صحح حضرتك الاخطاء بلاش انا

القاتل
عضو جديد
عضو جديد

المهارة : 5142
الكفاءة : 0

ابتسامة على كرسى الاعتراف - صفحة 10 Empty اسف اسف اسف

مُساهمة من طرف القاتل الجمعة يوليو 30, 2010 3:48 am

أحمد بدوى كتب:من طرف [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] اليوم في 2:36 pm

إبتسامه كتب:استاذ احمد
اسمحلى انا اتكلم ويا ريت حضرتك متردش على الاستاذ قاتل
اللى واضح جدا انه اشترك فى منتدنا هو والاستاذ كريم زايد فى يوم واحد
رغم ان ده من القاهر وده من مصر ده اذا افترضنا الصدق فى بيانتهم طبعا
استاذ قاتل اذا كنت متابع فعلا لمواضيع الاستاذ احمد فعلا زى حضرتك مبتقول مكنتش تكلمه بالطريقه دى
وبعدين انت فيه ايه انت لوحدك كده ...ولا صحيت لقبت نفسك كده
لاء متسكتش على نفسك اتعالج
شوف حل
على فكره انا فى انتظار تصحيحك للاخطاء اللغويه عندى
عندى هتلاقى كتير مش رايح على الاستاذ احمد
ملحوظه:هو الدور جه على المنتدى ده علشان نطفش اللى فيه

انا فعلا ندمان انى حاولت اصحح الاخطاء الاملائية يا ستى لو انا بغلط فى املاء او معلومة مش عيب ان حضرتك تصححى ليا او اى حد بيحب المنتدى ده لكن واضح ان حضرتك عايزة تجاملى استاذ احمد بدوى على حسابى و توقعى بينا لاسباب مش عارف ايه هى يمكن عشان بيدافع عنك بس انا نيتى سليمة حضرتك فهمتينى غلط و ليه بتتعاملوا معايا من منطلق انى حشرة ملهاش حق تعقب و تصحح احنا مش انبياء و انا بعتذر للاستاذ احمد بدوى المحامىلو كنت ضايقته و يا ريت ما تسمعش كلام ابتسامة اللى بدل ما هى تصحح الاخطاء لكل الاعضاء بتدافع عن شىء هى عارفة انه صح بجد حرام اشوف اخطاء زى ديخ و اسكت لانى بحب المنتدى ده و مين كريم ده كمان اللى ربطتى بينى و بينه يعنى هو مفيش اعضاء من القاهرة غيرنا طيب ما اغلب اعضاء المنتدى من اسماعيلية اقول بقه انكوا بتجاملوا بعض لا طبعا غلط كل الاعضاء محترمين بما فيهم انتى و الاستاذ بدوى
اسف انى ضايقتك بس كلامى مش موجه لحضرتك و بلاش تجاملى على حسابى و عمر ما اقدر اغلط فيكى ابدا و لا استاذ احمد بدوى المحامى لانه اكيد استاذ قانون كبير
و برضه هفضل اصحح الاخطاء الاملائية

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
عضو جديد
ابتسامة على كرسى الاعتراف - صفحة 10 Stars16

المهارة: 63
العنوان: القاهرة
الكفاءة: 0

ابتسامة على كرسى الاعتراف - صفحة 10 _ [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

ابتسامة على كرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minipost من طرف [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] اليوم في 3:11 pm

خلاص يا سيدى متزعلش انا اسفه
إنى فهمت حضرتك غلط
وصحح يا سيدى الاخطاء براحتك

وبمناسبة التصحيح
حضرتك كاتب
"حرام اشوف اخطاء زى ديخ"
وديخ بتتكتب دى او ديه

الأخ الفاضل القاتل
أنا مش زعلان بس خليك عارف إن إللى بيكتب بسرعة بيغلط وإنتة شخصيا غلط فى الكتابة وعمتا أقولك أولا إنى هاخد بالى قوى بعد كدة ودة شىء ميزعلش وإللى يذعل وهوة عامل حاجة غلط يبقى أكبر غلطان لاكن متخفش أنا مش جاهل بالغة العربية وبربى أنا بفضل الله من المترافعين المشهود لهم وبردة أحب أقولك إنى مش قاعد أمام المنتدى وبس لاكن بشوف شغلى وبشوف الموقع الخاص بى وبشوف المنتدى فى نفس الوقت يعنى مش عن جهل هوة عن سرعة بالكتابة وعمتا صحح يا سيدى ولا يهمك
لكن إنتة زعلان عشان أختى إبتسامة بتدافع عنى وإنتة شايفها مجاملات يا سيد / قاتل لو كنت تقصد خير مش مجرد إحراجى كنت بعتلى رسالة خاصة أو تكلمنى بشكل خاص لاكن بتكلمنى بكرسى الإعتراف وهوة اليوم مكان إبتسامة يبقى من حقها ترد دة مكنها وعنى أنا مفوضها وطالما أنك لم تراسلنى بشكل خاص فإنتة مش نيتك خير ولكن الحمد لله أنا مش بتحرج وبعترف بغلطى من غير كسوف وعمتا إذا كنت تتابعنى ذى ما بتقول ----- لم أرى لك تعليقات بالقانونى إطلاقا وأتمنى أن تتابعنا بجد
ولكى تحيتى الأخت الفاضلة إبتسامة
ومنى تفويض مفتوح لكى وشكرا

المستشار احمد بدوى اسف اسف اسف اسف اوعى تكون زعلان منى ارجوك و انا عارف ان صدرك واسع اكتر من الاستاذ احمد بغدادى اللى بينحاز لناس معينة مش عارف ليه و زعلان منى قوى كل ده عشان قولت لحضرتك على راى
حضرتك اخ اكبر و فاضل و محترم يا استاذ بدوى وواضح انهم كلهم بيحبوك لانهم بيدافعوا عن سيادتك مع انى ما غلطش فى شخصك ابدا و عمرى ما اقدر لان محترم لكن استاذ احمد البغدادى عايز ياخد ( بنط ) على حسابى عند حضرتك و كلهم بيحاولوا يسخنوك عليا فا يا معالى الباشا انا بقطع على اللى عايزين يوقعوا الطريق و بعتذر لحضرتك

القاتل
عضو جديد
عضو جديد

المهارة : 5142

ابتسامة على كرسى الاعتراف - صفحة 10 Empty رد: ابتسامة على كرسى الاعتراف

مُساهمة من طرف البرنس المصرى الجمعة يوليو 30, 2010 4:38 am

يا جماعة خلاص كلنا هنا فى المنتدى اخوات والموضوع لحد كده تمام وماحدش زعل من التانى فيا ريت كفاية بقى نقاش فى الموضوع ده

البرنس المصرى
زائر
زائر

المهارة : 14021
الكفاءة : 45

مُساهمة من طرف كريم زايد الأربعاء أغسطس 04, 2010 8:57 pm

انا قضيت العقوبة خلاص و خرجت من القمم و مش زعلان و بعتذر لاستاذة ابتسامة يمكن هزارى كان بايخ شوية و على فكرة انا ما جتليش اى رسالة من استاذة احمد بدوى على صندوق بريدى الخاص فى المنتدى و بعتذر لو كنت ضايقته

كريم زايد
عضو جديد
عضو جديد

المهارة : 5079

مُساهمة من طرف هيثم جمال الخميس أغسطس 05, 2010 1:56 pm

شجاعة تحسد عليها مرحباً بك دائماً بيننا
هيثم جمال
هيثم جمال
عضو مميز
عضو مميز